.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"پاسخ سخت و دندانشکن در انتظار بانیان انفجار امروز"

فرمانده نيروي زميني سپاه ‌گفت: پاسخ سپاه به گروهك‌هاي معاند در كشور بسيار سخت و كوبنده خواهد بود.

سردار محمد پاكپور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعاً انتقام خون شهيدان شوشتري، محمدزاده و سران بلوچ كه نمادي از وحدت بين شيعه و سني در كشور است بي‌پاسخ نخواهد ماند.

وي افزود: مردم فهيم، صبور و مهمان‌نواز سيستان و بلوچستان كه همواره عرق مرزداري آنان زبانزد بوده و است نخواهد گذاشت خون شهيد شوشتري و ساير همرزمانش پايمال شود.

وي بيان كرد: استكبار جهاني، با ارائه راهكارها و رويكرد جديد امنيتي كه به ابتكار شخص شهيد شوشتري در منطقه شكل گرفته و در حال كامل شدن بود به شدت عصباني شده بود و به اين فكر افتاد كه با اقدام كور تروريستي بتواند آلام وارده به خود را قدري تسكين دهد كه امروز مردم شيعه و سني در كشور و به ويژه سيستان و بلوچستان بيش از هر زمان ديگري خود را به يكديگر نزديك مي‌بينند.

وي تصريح كرد: نيروي زميني سپاه به دنبال واگذاري امنيت در مرزهاي شرقي كشور به جاي قشون‌كشي بهترين تدبير را در آن ديد كه امنيت مردم در اين منطقه حساس را به خودشان واگذار كند و پيگيري مطالبات مردم در اين نقطه محروم همواره مورد تأكيد شهيد سردار شوشتري در مراجعه به مركزيت كشور و انتقال آن به دولت‌مردان بود.

فرمانده نيروي زميني سپاه ‌ادامه داد: سردار شوشتري در منطقه شرق كشور بويژه سيستان و بلوچستان از شمالي‌ترين مرز منطقه تا جنوبي‌ترين نقطه مرزي در عمق كشور به دنبال تأمين امنيت بود.

پاكپور تصريح كرد: سردار شوشتري به دنبال انسجام قبايل و طوايف بود و اين انسجام به شكل‌ مجمع‌هاي كوچك و بزرگ در مناطق مختلف با حضور وي برگزار مي‌شود.

وي افزود:‌جنوب شرق كشور به لحاظ داشتن شرايط قبيله‌اي و طايفه‌اي كه در آن حاكم است سردار شوشتري را برآن داشت تا با طوايف مختلف جلسات مفيد برگزار كرده و انسجام خوبي را به كمك آنها در منطقه شكل دهد.

پاكپور گفت: براساس تحقق امنيت در شرق كشور و مردمي كردن آن برگزاري همايش‌هاي مختلف طراحي شد كه گردهمايي قبايل و طوايف از جمله آن بود.

فرمانده نيروي زميني سپاه ‌بيان كرد: در جريان برگزاري پنجمين همايش قبايل و طوايف در منطقه پيشين بود كه صبح امروز عامل انتحاري خود را به سردار شوشتري در سالن برگزاري اين همايش رساند و وي به همراه 30 نفر از حاضرين به شهادت رساند.

پاكپور ادامه داد: اكنون مردم سران طوايف و همرزمان اين شهيدان همه هم‌ قسم شده‌اند كه انتقام خون آنان را مي‌گيرند و نخواهند گذاشت خون آنان پايمال شود.

فرمانده نيروي زميني سپاه‌ خاطرنشان كرد: گروهك‌هاي كوچك و بي‌مقدار كه خود را خودفروخته استعمار و عوامل استكباري كرده‌اند بدانند قطعاً خون شهيد شوشتري و سران بلوچ و همرزمانشان بي‌پاسخ نخواهد ماند.

وي ادامه داد: تاكنون هيچ گروه و شخصي به طور رسمي مسئوليت اين اقدام كور را نپذيرفته است اما برخي خبرها حاكي از آن است كه گروهك‌هاي وابسته به استكبار جهاني در كشورهاي همسايه خزيده‌اند قبول مسئوليت كرده و اين اقدام تروريستي را برعهده گرفتند.

پاكپور اضافه كرد:‌ سپاه پاسداران پاسخ سخت و دندانشكني به اين گروهك خواهد داد به طوري كه هيچ‌وقت و هيچ گروهي جرأت چنين اقداماتي را در كشور به خود ندهد.

فرمانده نيروي زميني سپاه ‌اظهارداشت: شرايط براي همين گروه‌هاي خودفروخته بسيار ساخت و طاقت‌فرسا شود و سپاه به همت مردم بومي منطقه همواره مرزداري خود را به اثبات رسانيده و امنيت را در اين خطه برپا خواهد كرد.

وي گفت: اقدامات كوري چون مسجد امام علي (ع) زاهدان، وقايع كردستان و همه اقداماتي از اين دست حكايت از آن دارد كه استكبار به دنبال وارد كردن خدشه به وحدت مردم كشور با نفوذ در گروه‌هاي خودفروخته در مناطق مرزي است اما اين امر با هوشياري دولتمردان و مردم تاكنون ناكام مانده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.